Vandaag is het woensdag. Deze week een drukke week voor mij. Afgelopen maandag gewoon een drukke dag op kantoor en toen is mijn nieuwe autootje geleverd. Leuk autootje, ik zal wel wat foto's bijvoegen
Verder maandag nog gemeet met de makelaar , en toen ik thuis kwam had ik geen sleutel want die had ik aan de schoonmaakster gegeven dus moest ik terug naar kantoor rijden om er een te halen.
Dinsdag ben ik met de makelaar naar 3 huizen gaan kijken voor onze loodgieters. Uiteindelijk hebben we er een van aangenomen, andere 2 nog twijfelgevallen. Was wel leuk om te doen en blij dat ik ook even uit kantoor was en wat 'field work' kon doen. Terug op kantoor nog druk gehad en ik had spontaan een ticket geboekt voor Chicago the musical. Huisgenoten hadden het druk dus die gingen niet mee dus ben ik in mijn eentje gegaan. Leuke musical, heb wel erg gelachen en de muziek en dans was ook erg leuk, allemaal jazz en veel saxofoon muziek enzo.
Vandaag dus woensdag, ik zit nu bij een collega thuis te wachten op een loodgieter die het bad komt maken, daarna ga ik even terug naar kantoor en vanmiddag heb ik een afspraak met een schoonmaak bedrijf om te kijken of zij de service kunnen leveren die we voor onze loodgieter huizen willen. Vanavond zijn we allemaal uitgenodigd voor een etentje bij een collega, die een uur buiten Londen woont dus ook een lang dagje.
Morgenochtend worden er een aantal dingen in ons eigen huisje gefixt en komen de nieuwe banken. Dan ga ik misschien de middag nog meer huizen kijken. Vrijdagochtend worden de oude banken opgehaald en dan is de week alweer een beetje voorbij.
Ben dus niet veel op kantoor deze week en veel onderweg maar dat vind ik niet zo erg. Heb het idee dat het nu eindelijk een beetje begint op te schieten maar er moet nog veel geregeld worden.
Gister zat ik in de metro op weg naar Chicago en ik had nog wat cherrytomaatjes, maar ik wilde eigenlijk er gewoon een stukje afbijten, in plaats van hem helemaal in mn mond te stoppen. Maar, je weet dat als je in een tomaat bijt, dat er dan vaak allemaal sap uit spuit. Dus, je raadt het al, ik bijt in die tomaat, tegenover mij zit een zakenman in een blauw krijtstreep pak met zn laptopje op schoot, en ik zie een straal tomatensap richting hem spuiten, op zn broek. Ik zat echt verstijfd om me heen te kijken, want het was echt super druk. Ondertussen liep er ook een straal langs mn arm mn mouw in, maar ik dacht alleen maar sshiiiiitttt.. Niemand had het gezien gelukkig, al heeft hij wel de hele reis een natte vlek op zn been gehad, hahaha. De tomaatjes daarna heb ik maar gewoon in één keer opgegeten.
Dat was het dus wel weer zo'n beetje!
Spreek jullie snel, xxx
Hahaha echt typisch jou :D Kan me helemaal voorstellen hoe je keek :D
BeantwoordenVerwijderen