dinsdag 10 januari 2012

An update from the Windy West

Een klein berichtje vandaag, omdat ik nog niet zo veel te vertellen heb maar me wel verveel.
Vandaag dag 2 op kantoor maar nog niet echt iets te doen. Mn baas is op het moment beetje druk dus ik ben een beetje aan het internetten en anderen proberen te helpen.

Vandaag is mn (tijdelijke) autootje geleverd, een Hyundai i20, deze heb ik denk ik een paar weken tot mn 'vaste' komt.

Zo ziet ie eruit, zwart is ie

Moest hem net even op een ander parkeerplekje zetten en ik stak de sleutel in de deur om hem open te maken en het alarm ging al af. Blijkt dus dat je je auto altijd open moet maken met de automatische sleutel in plaats van met de echte sleutel. Wist ik veel. Maar goed, heb hem dus nog niet echt gebruikt maar na het werk moet ik ermee naar huis vanavond dus dat wordt spannend. Ik neem mn vrouwelijke huisgenoten mee want die kennen de route en die vinden het zelf volgens mij even spannend.

Vanavond gaan we uit eten met het hele kantoor (+/- 16 mensen), het is lobster night ergens. Gaaaatver, moet er niet aan denken om al die mensen kreeft te zien eten maar het leek me ook niet verstandig om af te haken. Moet toch een beetje goeie indruk maken enzo. Ze hebben ook vegetarisch op de kaart dus hopelijk wordt het wel leuk. Hopelijk. Denk ik. Misschien. Waarschijnlijk niet.


Beetje jammer verder, ik heb ruim een maand aan mn thesis proposal voor een bepaalde opdracht gewerkt, écht vaak dingen veranders, gecheckt, boeken en alles er op los gelaten, en nét nadat ik hem ingeleverd had wil mn company supervisor de opdracht veranderen. Ik hoopte eigenlijk dat ie nog wel zou bijtrekken, want ik had me helemaal op die opdracht gestort  en ik zat er al helemaal in enzo. Maar nu heeft ie helaas besloten dat ie toch (nadat ik het zelf twee keer had aangeboden) een markt onderzoek wil. Beetje irritant dus omdat me dit weer veel tijd en werk gaat kosten en ik moet nu weer allemaal nieuwe modellen en theorieen enzo gaan zoeken. Maar oke. Daar ga ik dan maar weer aan beginnen.

Ook nog even plannen maken wat ik in het weekend ga doen, wil veel gaan zien en doen en er draaien echt véél musicals hier nog, Lion King, Ghost, Shrek, Chicago, Billy Elliot, etc etc etc.. Kost waarschijnlijk wel allemaal veel geld maar ik wil wel wat musicals gaan bezoeken hier. En ik woon ook vlakbij een bios dus als er leuke films draaien doe ik dat ook maar eens denk ik.

Nou de groeten weer, vanuit het koude Londen. Sjaal helaas vergeten maar gelukkig heeft mn baas Night nurse voor ons huis gekocht, een of ander verkoudheidsmedicijn waar hij zelf helemaal fan van is dus die moesten we van hem in ons huis zetten, voor het geval dat. Ik heb nog nooit iemand zo enthousiast over een hoestdrank horen praten. Ik zat gister met mn collega bij hem in de auto, op weg naar de Sainsbury om boodschappen te doen en hij ging helemaal los over dat je nooit met metaal door een pan moet roeren want dan laat er een laag los en die is heel erg giftig ofzoiets.  Al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet echt goed zat te luisteren want ik werd echt wagenziek bij hem in de auto, rem, gas, rem, gas, toeter, gas, rem.

Goed, tot snel!

Brechje - Hotel Services Manager, hahahaha





3 opmerkingen:

  1. Hè die brechje,
    Leuk om je verhaaltjes te lezen en de foto's te zien. Het ziet er allemaal erg gezellig uit. Enne auto van de zaak Chill hoor!
    Ik zag dat je die prachtige teamfoto meegenomen had haha prachtig.
    Meid veel succes en plezier nog ik lees wel weer wat je allemaal mee gaat maken
    Joeeee groetjes liefs binc

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet vergeten dat ik OOK naar Ghost wil hè? De rest mag je mooi zelf bezoeken.

    Doei lieverd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joeehoee, jaaja ik heb de foto mee, moet alleen Linda nog wegknippen ofzo ;)

    Maar Tiel tuurlijk ga jij mee naar Ghost, zal wel voor kaartjes kijken. Wanneer kom je??

    BeantwoordenVerwijderen